Navigation


RSS: inlägg



14/11-11 Flyttstäda

2011-11-14 @ 12:29:19, Allmänt, , Kommentarer (1)

Jaoo, seg morgon!
Har fortfarande inte klätt på mig =-)
Underbart!
Behöver inte göra det heller på flera timmar.. ;-)
Melker ligger o leker på golvet framför mig :-)
Det är inte långt kvar till han börjar krypa nu!!
Bara liite till så är han uppe på alla fyra :D
Sovit några timmar i alla fall inatt =)
Idag ska jag fortsätta o flyttstäda, gjorde det i 5 timmar igår.
Men när klockan blev 9 kände jag att det var dags att gå hem!
Melker hade varit med mamma, o de var med mig den sista timmen där =)
Så kör på´t igen när mamma varit på nåt barns utv.samtal.
Då passar Helena Melker, nu är det itne mycket kvar o göra så tar nog inte så lång tid =)
Ikväll blir det mys med Josse o Melker <3
Åååh, måste bara säga det.
ComHem reklamen är ju URGULLIG! :-D
Dålig kvalité på bilden, men min lille myspojk alldeles nyss!
Pluttis <3
Nu ska jag ta o fixa lite här tror jag.
O väcka Josefine som sover som en liten julegris ;-)
tjing!



Kommentarer
Postat av: nathalie - mamma till världens finaste prinsessa

fina :)

är det okej om jag länkar till din blogg, på min blogg? :)

2011-11-14 @ 13:52:21
URL: http://nathalieelfstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback