Navigation


RSS: inlägg



11/11-11 Orkar man verkligen stäääääda idag??

2011-11-11 @ 12:57:36, Allmänt, , Kommentarer (2)

Jag - Josse - Melker
Här satt vi för några minuter sedan!
Nu är Josse på väg till bussen o hem till Hästholmen!
Kommer sakna henne, både jag och Melker :-(
Har en känsla av att det inte kommer bli så mycket gjort idag...
Men ska försöka i alla fall! ;)
Lillen sov sin middag på mindre än en timme idag, så han lär väl vilja sova snart igen :p
Men det får han göra i vagnen då, för snart går vi över till Emma & co. :)
Filmen igår var lika värdelös som de andra skräckisarna vi sett!
Och igår blev det; Don´t be afraid of the dark.
SÖG!!!
~*~*~*~*~*~*~*~*~
Känner mig kluven.
Vill, men kan inte.
Vill av hela mitt hjärta.
Men det går inte.
Det är inte bra för mig.
Det vet jag.
Orkar inte med alla tankarna.
Orkar inte med alla ord.
Det gör ont.
Så ont.
Vill bara fly.
Men det går inte.
Vill bort, bort, bort.
Fly med Melker.
Långt bort...
Men det går inte.

Vill leva med dig.
Ha ett bra liv med dig.
Men det går inte.

Det gör ont.



Kommentarer
Postat av: Ungmamma till Hanna.

Styrkekramar!

2011-11-11 @ 13:46:01
URL: http://tegelstenenochjag.blogg.se/
Postat av: Ixie - Melkers Mamma

Tack!♥

2011-11-11 @ 21:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback