Navigation


RSS: inlägg



7/12-11 sjukhus, smärta o busig Melker

2011-12-07 @ 16:33:11, Allmänt, , Kommentarer (0)

Jaha, blev sjukan igår.
Armen gjorde så sjuukt jävla ont.
Kunde inte röra den överhuvudtaget, o absolut INTE lyfta Melker :-(
Och när jag och Josse var på Ekholmen centrum o skulle handla, mamma tog Melker en stund, så blev handen blå.
Pappa skjutsade upp mig efter att ha pratat med VC som sa att jag skulle upp direkt.
Har APC-resistens, och är Homozygot, vilket innebär 50% risk för blodpropp.
Väl uppe fick vi vänta länge.
Känns helt sjukt att jag fortfarande hamnar på BAVA..
Haha, när jag själv har barn..
Men fyller ju snart så då slipper jag känna mig liten ;-)
Neurologen kom och undersökte mig, men kunde inte hitta några uppenbara fel.
Fick åka hem fast jag hade ont.
Ska dock tillbaka på magnet och skallröntgen.
Får väl en tid hemskickat.
Magnetröntgen för att det kan vara nåt i kläm mellan kotorna i nacken.
Skallröntgen för att huvudvärken jag ständigt har.
Blev en mysig kväll trots allt.
Älskling kom efter jobbet o vi kollade på Smurfarna, BÄSTA filmen på länge :-D
håller nu på att ta ner Barbir den perfekta julen...
haha, fast den lär jag få se själv.. :-(
Mamma var över en stund förut, drack kaffe o prata lite innan hon gick hem :-)
Bor ändå på vägen hem från hennes jobb så hon passade på att gå förbi här :-D
Sen traskar jag och Melker över till Emma och lille Wille o fikar! :)
Var ett tag sen vi träffa dom nu så det blir skoj! :)
Ha en underbar eftermiddag o kväll!
Älskade Melker <3
Fin ros och sten jag fick av älskling <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback