Navigation


RSS: inlägg



3/12-11 Ny frisyr! - Hemfärd imorgon

2011-12-03 @ 22:41:35, Allmänt, , Kommentarer (0)

Ojoj vad kul vi har haft det här!
Busat och skojat mest hela dagarna! :)
I förrgår var vi ju på julkonsert i kyrkan när Josefine skulle sjunga "Himlen i min famn".
Hon är så enormt duktig!!! :O
Och det är min kusin :')
Är så stolt över henne!
Första natten vi sov här så kollade Jossan, jag och Melker på "Katten i hatten", åååh så bra den är!
Sen när jag vaknade igen på natten gick den om 2 gånger ^^
Den GÅR inte att se för många gånger!!
Kan nästan alla repliker utantill.. ;-)
Igår var det en mysig dag.
Var ute på promenix med Melker och Josefine och kollade runt i Ö-mo, var 3 år sen jag var här sist.
Lite har allt förändrats!
Nytt systembolag, nyöppnad affär med massa smått och gott, och en ny Coop-butik!
Jättemysigt! :)
Och många som har hus här har verkligen smyckat trädgården jättefint!
Lille Melle somnade så gott i vagnen, fanns ju mycket att kolla på så han blev lite trött ;-)
Har bara varit inne idag, myst och även klippt mig!
Blev riktigt nöjd faktiskt! :-)
Bild kommer nog när vi är hemma igen! :)
Åt jättegod mat som Johan lagat! (mosters sambo och kusinernas pappa)
Potatis, kotletter och brunsås... mmmuuuuummms!
Igår blev det potatiskroketter och kyckling!
Gud vad han är duktig på att laga mat!!
Det var länge sen jag vräkte i mig så mycket ;-)
Satte oss vid tv:n vid 20.00, "så mycket bättre" var på tapeten då =)
Blev nonstop-kladdkaka som moster gjort då!
MUMMA! :-D
Nu sitter Melker med moster och myser, han vill inte sova.. :-o
Hoppas han vill sova snart för Jossan och jag ska ha lite filmmys ikväll!
Just nu verkar det som att det blir "Dum och dummare"!
Var länge sen jag såg den, men den är rolig :D
Skriver imorgon när jag kommit hem!
Kram !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback