Navigation


RSS: inlägg



25/12-11 Julen

2011-12-25 @ 13:25:32, Allmänt, , Kommentarer (2)

Julen blev bättre än jag trodde.
Trots grön mark.
Melker fick sina första julklappar!
* En jättemysig filt av mormor och morfar
* Nalle Puh Telefon av mamma
* BarbaPapa filt av mamma
* Disney matta av mamma
* Nalle av "farbror" Tom
* Jättefin body av mormor och morfar
Han älskar verkligen sin NallePuh telefon!
Haha han är så söt!
Han har lärt sig nu att man kan dra sig upp på stolar så han kan stå på knä...
Snart är han väl uppe och går också! :-O
Tiden går föööööör fort! <3
Min lille Prins börjar bli stooor nu:)
Jag fick:
* DVD-spelare av pappa och mamma
* Scrap-booking grejer av mamma och pappa
* Körsbärsträd (!!) som lyser av mamma och pappa :-D
* Jättesöta chokladnallar av Tom :-D
Trots omständigheter... har det varit en bra jul!
Även att jag inte varit så pigg...
Men det går ju över <3
Melker är nöjd, då är jag nöjd! <3
2 dagar kvar nu till min stora dag!
Blir fest hemma hos mig då, Melker ska vara med sin moster och sova där<3
Kommer sakna lille plutten <3
Men träffar honom ju dagen efter :-) <3
Blir o gå upp fort då!! haha :-)
Ha en fortsatt bra julhelg <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det har varit svinskönt att ligga med Figge så obegränsat, utan att längre behöva tänka på att du ska få reda på det ;)

2011-12-27 @ 21:04:53
Postat av: FÖDD 1996 OCH GRAVID

SV: Tack för du tog mitt parti:) Tyvärr så får ja massa andra mammor på mig väldigt ofta som du ser:/ men tack!:)

kram

2012-01-05 @ 14:55:52
URL: http://ungmodernittiosex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback