Navigation


RSS: inlägg



20/12-11 Snart jul...

2011-12-20 @ 13:48:07, Allmänt, , Kommentarer (0)

Snart är det jul.
Fick upp julgranen idag i alla fall.
Såhär blev det!
Den ser lite sne ut dock :p
Äh. Den ska ju snart ner igen ändå!
Var på röntgen idag, röntgade halsryggen och får svar om en vecka.
Så just nu är Melker hos sin mormor!
Ska dit snart när min mormor och morfar hämtar mig.
Ska dit och prata lite med mamma o allihopa.
~*~*~*~*~
Kan inte påstå att det är den bästa tiden i mitt liv just nu.
Allt går åt fanders.
Tur jag har min lilla plutt som gör mig glad <3
~*~*~*~*~
Piercade mig igår också!
I läppen igen, fast på högra sidan.
Blev riktigt nöjd.
Tack Emma!
<3
Ska väl göra lite nytta nu innan de kommer.
Ha en bra dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback