Navigation


RSS: inlägg



16/12-11 fredagsmys

2011-12-16 @ 18:30:14, Allmänt, , Kommentarer (2)

Blir en lugn kväll.
Cornelia var här förut!
Riktigt trevligt :D
Ses alldeles för sällan!!
Har inte gjort nåt idag, förutom städat o möblerat om lite :-)
Och lekt :-D
Helena o hennes kompis Marcus var här förut en sväng också.
Syrran var då snäll o lagade mat åt mig ^^
Rosa makaroner o en bränd schnitzel (Y)
Haha, kändes lite skumt o äta makaronerna när de var rosa faktiskt.. ;-)
Har inget planerat i helgen, känns skönt!
Kanske blir o gå till mamma o pappa en sväng nån dag :-)
Är ju inte där alltför ofta...
Och när jag flyttar blir det ju ÄNNU mer sällan!!
~*~*~*~*~*~
Känns skönt att det är över nu.
Kommer ta ett tag innan jag kommer över det, men det kommer jag.
Jag vet att det är bättre såhär, önskar bara jag kunde fattat det tidigare.
Men jag ville verkligen försöka...
Jag ville att det skulle funka!
Men nu gjorde det inte det och jag får göra det bästa av saken.



Kommentarer
Postat av: Emma Persson

Allting kommer lösa sig ska du se, Du är världens finaste tjej och du förtjänar SÅÅÅÅÅÅ mycket bättre, Jag finns här 24/7 i vått och torrt, det vet du! När du ramlar tar jag emot dig. Du är min finaste och bästa vän. Älskar dig <3

2011-12-16 @ 18:58:47
URL: http://ungmammatvatusenelva.blogg.se/
Postat av: nadja

Du är stark ixie, du kan allt om du bara vill! Glöm inte det <3

2011-12-17 @ 01:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback